خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک و سوراخ‌کاری در محل

خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک و سوراخ‌کاری در محل

خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک و سوراخ‌کاری در محل

دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک و سوراخ‌کاری برای تعمیرات و نصب لوازم استفاده می‌شود. همه ما از نصب میله پرده تا نصب قفسه‌های چوبی کتابخانه‌هایمان به آن نیاز داریم. مؤسسه خدماتی نگین سرویس، انواع خدمات دریل‌ کاری از قبیل نصب دیوارکوب، چراغ، تابلو، قفسه و شلف‌های چوبی و فلزی، نصب انواع آینه، چهارچوب فلزی و چوبی، دریل‌ کاری و نصب لوستر و هرگونه خدمات نصب موارد تزئینی را ارائه می‌نماید.

تمامی خدمات ما توسط نیروهای ماهر، باتجربه، آموزش‌دیده و قابل اعتماد ارائه می‌شود. بنابراین از نتیجه نهایی و ایمنی کار نیروهای متخصص ما مطمئن باشید. همچنین خدمات ما در محل موردنظر شما اعم از خانه، دفتر کار، باشگاه، گالری، مغازه و بوتیک، مدرسه، رستوران و کافی‌شاپ، در اسرع وقت ارائه می‌گردد.

خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک و سوراخ‌کاری در محل

مؤسسه خدماتی نگین سرویس انواع خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک و سوراخ‌کاری را به همراهان خود ارائه می‌دهد. از این رو، اگر درحال تعمیرات کابینت یا قفسه‌های منزل و محل کار خود هستید، و یا برای نصب لوستر و دیوارکوب‌ در منزل جدیدتان به دریل‌ کاری نیاز دارید، می‌توانید با نگین سرویس در ارتباط باشید تا کارشناسان راهنمایی‌های لازم برای ثبت سفارش را به شما ارائه دهند.

تقریباً نصب انواع لوازم در منزل یا محل‌کار شما نیاز به دریل‌کاری دارد؛ از نصب یک قفسه چوبی کوچک، تا چراغ‌ها و لامپ‌ها، همگی در ابتدا به دریل‌کاری نیاز دارند. کارشناسان ما با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارهای دریل‌کاری و مته‌های الماسه، سطوح مختلف را برای نصب پیچ و رول‌پلاک آماده خواهند کرد.

درصورتی‌که قصد اسباب‌کشی و نقل مکان دارید، می‌توانید از خدمات ما استفاده نمایید. نیروهای ما مجهز به دریل‌های پیچ‌گوشتی هستند و می‌توانند انواع پیج و اتصالات را بدون هیچ‌گونه آسیبی باز کنند. با این کار در زمان شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

درصورتی‌که برای حمام و سرویس بهداشتی خود نیاز به دریل‌کاری دارید، می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. نصب هرگونه آینه، قفسه، جامایعی و جادستمالی در حمام و سرویس‌های بهداشتی منازل، دفاتر، مدرسه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی، توسط نیروهای ما انجام می‌شود.

برای نصب لوستر به سقف، ایمنی شرط اصلی است؛ لذا استفاده از تکنیک و دانش نیروهای ماهر در سوراخ‌کاری و پیچ و رول‌پلاک، بسیار اهمیت دارد. از این رو، برای بهره‌مندی از خدمات تخصصی نصب لوستر می‌توانید از نیروهای ما کمک بخواهید.

اگر برای نصب دو قوطی فلزی، طاق یا آلاچیق فلزی نیازی به دریل‌کاری دارید، می‌توانید از نیروهای ما در نصب این موارد کمک بخواهید. همچنین نصب هرگونه قفسه فلزی و سرهم کردن آن نیز توسط نیروهای ما انجام می‌گیرد. در مواردی نیز چارچوب پنجره‌ها برای نصب توری، یا نصب اولیه، نیاز به سوراخ‌کاری دارند. از این رو، می‌توانید از نیروهای ما کمک بخواهد تا با قوی‌تری دریل‌های صنعتی شما را همراهی نمایند.

در برخی موارد، نیاز به تخریب یک دیوار است تا تعمیرات انجام گردد. بدین منظور، کارفرمایان از دریل‌های بتن‌کن استفاده می‌کنند که می‌تواند فشار زیادی را در یک مساحت کوچک متمرکز نمایید. یکی از مزایای استفاده از این دریل‌های سنگین، این است که آسیب گسترده‌ای به تمام دیوار یا منطقه موردنظرتان نخواهد رسید و نیروها می‌توانند به‌راحتی خرابی‌ها را تعمیر نمایند.

 

هزینه دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک

هزینه خدمات دریل‌ کاری در نگین سرویس به شرح زیر است:

90,000 الی 130,000 تومانقیمت دریل کاری برای نصب تابلو تا وزن 20کیلوگرم(هر عدد)
110,000 الی 150,000 تومانقیمت دریل کاری برای نصب تابلو با وزن 20کیلو و بالاتر(هر عدد)
80,000 الی 120,000 تومانقیمت دریل کاری برای نصب انواع آینه در سالن و سرویس(هر عدد)
180,000 تومانقیمت حداقل دستمزد

در نظر داشته باشید که باتوجه‌به نوع کار و سختی دیوار موردنظر، هزینه و دستمزد دریل‌ کار متغیر است. همچنین هزینه ایاب‌وذهاب نیز در مبلغ نهایی مؤثر است.

 

هزینه دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک در چیتگر و منطقه 22

استفاده از خدمات دریل‌ کاری و سوراخ‌کاری برای دکوراسیون منزل یا دفتر کار، امری بدیهی است. شما در هر منطقه‌ای که باشید، نیاز دارید نیروی ماهر و حرفه‌ای به‌سرعت در محل موردنظر حاضر شود و مشکل را برطرف کند.

با گسترش ساخت‌و‌ساز در منطقه 22 و احداث برج‌های تجاری، مسکونی و مجتمع‌های تفریحی، نیاز به نیروهای ماهر برای نصب انواع لوازم دکوراتیو، چراغ، قفسه و…، افزایش پیدا کرده است. چنانچه در منطقه 22 و اطراف دریاچه چیتگر ساکن هستید و یا کسب‌وکار شما در این منطقه است، می‌توانید بدون فوت وقت از خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول پلاک و سوراخ‌کاری نگین سرویس، بدون پرداخت هزینه ایاب‌وذهاب استفاده نمایید.

برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سؤالات متداول

تهیه لوازم دریل‌ کاری مانند پیچ و رول‌ پلاک بر عهده کیست؟

تهیه این لوازم بر عهده مشتری است. در صورت نیاز، شما می‌توانید پیش از آغاز کار از متخصصان ما بخواهید لوازم اولیه را تهیه و سپس هزینه را در فاکتور نهایی منظور کنند.

آیا می‌توان از دریل شخصی برای خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک استفاده کرد؟

به‌طورکلی، استادکاران ما کاملاً مجهز در محل حاضر خواهند شد، اما درصورتی‌که اطمینان دارید دریل شخصی شما برای خدمت موردنظرتان مناسب است، می‌توانید این موضوع را با کارشناسان ما مطرح نمایید. (در صورت عدم تطابق دریل با خدمت شما، مسئولیت با خودتان خواهد بود.)

آیا نیروهای شما بعد از پایان دریل‌ کاری، خاک اره، گچ و بقایای کار را جمع‌آوری می‌کنند؟

بله. نیروهای ما با استفاده از روش‌هایی در طول کار، کمترین گرد و خاک را تولید می‌کنند، اما در صورت تولید گرد و خاک، استادکاران قبل از ترک محل، آن را تمیز خواهند کرد.

چه وسایلی را باید در اختیار استادکار قرار دهم؟

توصیه می‌کنیم تعدادی پارچه برای نظافت و گردگیری سطح در اختیار استادکار قرار دهید. همچنین داشتن جاروبرقی برای جلوگیری از گرد و خاک بیشتر نیز توصیه می‌شود.

آیا نیروهای شما، تلویزیون به دیوار نصب می‌کنند؟

بله. درصورتی‌که نیاز دارید تلویزیون به دیوار نصب شود، حتماً این مورد را پیش از ثبت سفارش با کارشناسان ما در میان بگذارید.

آیا نصب و دریل‌ کاری تابلو و آینه زمان زیادی لازم دارد؟

خیر، نصب تابلو و آینه بسیار ساده است و در کمتر از نیم‌ساعت انجام می‌شود. (دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک)

آیا نیروهای شما خدمات نصب میله پرده را انجام می‌دهند؟

بله. انواع خدمات نصب میله پرده و دریل‌  کاری توسط نیروهای ما انجام می‌شود.

آیا نیروهای نگین سرویس برای نصب لوستر و لامپ در ارتفاع، نردبان به همراه دارند؟

بله. نیروهای ما موظف هستند تمام لوازم موردنظرشان را با خود به همراه داشته باشند. از این رو، برای نصب لوستر نیز نردبان به همراه دارند. درصورتی‌که ارتفاع سقف از حد معمول 3 متر بیشتر است، این مورد را هنگام ثبت سفارش با کارشناسان ما مطرح نمایید. – خدمات دریل‌ کاری نصب پیچ و رول‌ پلاک و سوراخ‌کاری در محل

در صورت عدم رضایت از سرویس دریافتی، یا شل شدن پیچ‌ها و افتادن لوازم چه باید بکنیم؟

در‌صورتی‌که از خدمات نگین سرویس رضایت نداشتید، وجه پرداختی شما با احترام به شما عودت داده خواهد شد و درصورت تمایل می‌توانیم نیروهای دیگری برای اتمام کار به محل اعزام کنیم.

امین ترابی
مدیر شرکت فکرکده
Read More
با تشکر از تیم نگین سرویس، من در خصوص نظافت منزل و شرکت به تیم نگین سرویس اعتماد کردم و خانم دهقان در این کار عالی بودند. بسیار از نظافت ایشان لذت بردم.
محدثه اسماعیلی
روان شاس
Read More
سلام. خانم ناصری بابت همکاری شما در خصوص نظافت منزلم واقعا ممنونم. نیروی شما خانم دهقان بسیار مسئولیت پذیر و تمیز بودند. موفق باشید.
علی علیپور
مهندس عمران
Read More
با تشکر از شرکت خدماتی نگین. بابت همکاری آقای دهقان درباره تمیزکاری منزل بسیار ممنونم. ایشان در کارشان خیلی خوب هستند.
محمد نوری
Read More
بابت همکاران تان واقعا تشکر می کنم. مسئولیت پذیر، منظم و بسیار با کیفیت. در کل همه چیز عالی بود. با تشکر از نگین سرویس
ابراهیم صانعی
Read More
همسرم در ابتدا با نظافت از بیرون مخالف بود اما با اصرار من و نیروهای نگین سرویس نظرش کاملا تغییر کردو اکنون با کمک آقای زمانی چالش نظافت منزل ما به پایان رسیده است.
Previous
Next
تماس با ما