نظافت ساختمان:‌ تمیزکاری راه پله، مشاعات، پارکینگ، حیاط و لابی

امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی و افزایش ترددها، نظافت راه پله، مشاعات، پارکینگ، حیاط و لابی برای اهالی ساختمان اهمیت زیادی دارد. نظافت تمامی قسمت‌های ساختمان تاثیر بسزایی درحفظ سلامت ساکنین آن نیز دارد؛ زیرا بخش زیادی از ساختمان مثل راه پله و حیاط مورد استفاده تمامی همسایه‌ها است. در نتیجه حفظ شادابی و سلامت تمام ساکنین با نظافت‌های دقیق و مرتب یکی از ملزومات آپارتمان نشینی است. در نظر داشته باشید که خدمات شرکت نگین سرویس تنها محدود به آپارتمان‌ها نمی‌باشد و هرگونه خدمات نظافتی در منازل شخصی و برج‌های مسکونی و تجاری توسط ما به همراهان محترمان ارائه می‌شود.

شرکت‌های‌ خدمات نظافتی کلیه خدمات نظافت ساختمان و مشاعات تمیزکاری پارکینگ، راه‌پله و شستشوی شیشه‌ها  را به همراهان گرامی خود ارائه داده و به شما پیشنهاد می‌کند که برای کسب نتیجه دلپذیر تر از نظافتچیان آقا برای این امر بهره بگیرید.

چرا خدمات نظافت راه پله و مشاعات ساختمان نگین سرویس را انتخاب کنیم؟


چرا خدمات نظافت راه پله و مشاعات ساختمان نگین سرویس را انتخاب کنیم؟

با توجه به اهمیت نظافت برای اهالی و موضوع امنیت ساختمان، بهتر است از خدمات نظافتی شرکت‌های معتبر استفاده کنید. یکی از معتبرترین شرکت‌های نظافتی در تهران، نگین سرویس می‌باشد. شرکت خدماتی نگین با فراهم آوردن کادری مجرب از افراد ماهر، قابل اعتماد و باتجربه، علاوه‌بر خدمات نظافت منزل در تهران، خدمات نظافت ساختمان، برج های مسکونی و تجاری را نیز به شما ارائه خواهد داد. برخی از ویژگی‌های نگین سرویس که آن را در مقایسه با رقبا متمایز کرده است، عبارتند از:

  • نیروهای خدماتی نگین از میان افراد شایسته و قابل اعتماد انتخاب می‌شوند. همچنین این افراد با شرکت قرارداد کاری دارند و نزد شرکت ضمانت حسن انجام کار دارند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از خدمات نظافتی ایشان بهره ببرید.
  • نیروهای خدماتی نگین از قبل آموزش‌های لازم را در خصوص نظافت راه‌پله، پارکینگ، حیاط و لابی ساختمان دریافت کرده‌اند و مطابق با استانداردهای موسسه امور مربوط به نظافت را انجام می‌دهند.
  • یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای نظافت مشاعات ساختمان، داشتن مهارت و تخصص است. نیروهای خدماتی نگین مهارت و تجربه کافی را برای نظافت راه پله، حیاط و پارکینگ دارا می‌باشند و نهایت دقت و سرعت عمل را در حین نظافت به کار می‌گیرند.
  • در دوره کرونا، پروتکل‌های مخصوصی برای نظافت بخش‌های مختلف ساختمان در نظر گرفته شده است. نیروهای خدماتی نگین طبق پروتکل‌های بهداشتی عمل می‌کنند و کلیه کلیدها، دستگیره‌های درب آسانسور و نرده‌ها را ضدعفونی می‌کنند.
  • به منظور نظافت کامل و دقیق، چک لیست‌‌هایی برای نظافت قسمت‌های مختلف ساختمان تهیه شده و در اختیار نیرو‌های خدماتی قرار گرفته است. نظافتچی به هنگام ورود به ساختمان چک‌لیست را به همراه دارد و طبق آن برای نظافت بخش‌های مختلف اقدام می‌کند.
  • کلیه کارکنان نگین تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.
  • مجموعه نگین به هنگام استخدام کارکنان، صلاحیت اخلاقی را به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورها مد نظر دارد. کارکنان نگین بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند و کلیه درخواست‌های مشتری را در نظر می‌گیرند.
  • در سایت نگین این امکان فراهم شده است که کاربران میزان رضایت‌مندی از خدمات ارائه شده را در قالب امتیازدهی به نظافتچی خانم یا آقا اعلام کنند. مشتری می‌تواند با مراجعه به سایت، بر اساس امتیازها و میزان رضایت‌مندی بهترین نظافتچی را انتخاب کند.
  • نیروهای خدماتی راس ساعت مقرر در محل حضور پیدا می‌کنند و مطابق با نظر مشتری اقدامات لازم را به انجام می‌رسانند.
  • نیروهای خدماتی نگین از استعمال دخانیات در محیط کار خودداری می‌کنند.

نظافت و تمیزکاری ساختمان و مشاعات نگین سرویس شامل چه خدماتی می‌شود؟


نظافت و تمیزکاری ساختمان و مشاعات نگین سرویس شامل چه خدماتی می‌شود؟

اغلب ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی در تهران 4 یا 5 طبقه هستند، مجهز به آسانسور بوده و پارکینگ و حیاط دارند. معمولا نظافت راه‌پله و مشاعات در این ساختمان‌ها حدود یک روز زمان می‌برد و با توجه به اهمیت نظافت آنها برای اهالی ساختمان، معمولا از خدمات شرکت‌های نظافتی استفاده می‌شود. حتی اگر ساکن یک ساختمان کوچک شخصی و یا برجی مسکونی هستید و نیاز به دریافت خدمات نظافتی دارید، نگین سرویس همراه شماست تا انواع خدمات نظافتی را به شما ارائه دهد.

شرکت‌های خدماتی معتبر در تهران همچون نگین سرویس کلیه خدمات نظافت و تمیزکاری ساختمان از جمله راه‌پله، پارکینگ، آسانسور، حیاط و لابی را برعهده می‌گیرند. برخی از خدماتی که شرکت خدمات‌ نظافتی نگین در این حوزه ارائه ‌می‌کند، عبارتند از:

نظافت و تمیزکاری راه‌ پله ساختمان

نظافت و تمیزکاری راه‌ پله ساختمان

اولین و مهم‌ترین بخش، نظافت راه‌ پله ساختمان است. افراد بسیاری در طول روز از طریق راه پله ساختمان در رفت و آمد هستند و راه پله کثیف چهره‌ای زشت به ساختمان می‌دهد. علاوه‌بر این، درصورتیکه نظافت ساختمان به موقع انجام نشود، گرد و خاک و آلودگی‌ها به خانه منتقل می‌‌شوند.

نظافتچی آقا به منظور نظافت راه پله، به ترتیب زیر عمل می‌کند:

  1. در مرحله اول نظافتچی با استفاده از مواد شوینده مناسب شیشه‌ها را می‌شوید و خشک می‌کند.
  2. سپس از بالا به سمت پایین پله‌ها را جارو می‌کند و زباله‌های درشت را جمع‌ می‌کند.
  3. در مرحله بعد با استفاده از تی و مواد شوینده مناسب، پله‌ها را می‌شوید تا بدین‌ترتیب تمامی لکه‌ها پاک شوند.
  4. در این مرحله بعد از اینکه پله‌ها حسابی تمیز شد، نظافتچی با استفاده از یک تی تمیز پله‌ها را خشک می‌کند.
  5. بعد از تمیز شدن پله‌ها، نظافتچی نرده‌ها و کلیدها را با استفاده از دستمال و مواد ضدعفونی کننده پاک می‌کند.

نظافت و تمیزکاری پارکینگ ساختمان

بعد از نظافت راه پله‌ها نوبت به نظافت پارکینگ می‌رسد. معمولا لکه‌های تیره به جا مانده از رفت و آمد ماشین‌های اهالی ساختمان نیاز به نظافت دارد. درصورتیکه نظافت پارکینگ به درستی انجام نشود، آلودگی‌ها به راه‌ پله و سپس به واحدهای ساختمان منتقل می‌شوند. نظافتچی ساختمان بنا به خواسته مشتری، وظیفه نظافت پارکینگ را نیز برعهده دارد.

نظافتچی آقا به منظور نظافت پارکینگ، به ترتیب زیر عمل می‌کند:

  1. ابتدا نظافتچی کف پارکینگ را جارو می‌کند و زباله‌ها و آشغال‌ها را جمع‌آوری می‌کند.
  2. سپس نظافتچی با استفاده از مواد شوینده مناسب تمامی لکه‌های به جا مانده در کف پارکینگ را از بین می‌برد.
  3. در این مرحله نظافتچی با استفاده از شلنگ کل محوطه را می‌شوید.

نظافت و تمیزکاری آسانسور ساختمان

نظافت و تمیزکاری آسانسور ساختمان

آسانسورها در ساختمان‌های مسکونی به دلیل رفت و آمد زیاد اهالی به سرعت کثیف می‌شوند و نیاز به نظافت دارند. اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری، نظافت آسانسور بیش از پیش اهمیت دارد. نظافتچی تمام قسمت‌های آسانسور را با استفاده از مواد شوینده مناسب تمیز و ضدعفونی می‌کند.

نظافتچی آقا به منظور نظافت آسانسور، به ترتیب زیر عمل می‌کند:

  1. ابتدا نظافتچی کف آسانسور را جارو می‌کند.
  2. در این مرحله نظافتچی با استفاده از مواد ضدعفونی کننده مناسب دستگیره، درب آسانسور و کلیدهای آسانسور را ضدعفونی می‌کند.
  3. در مرحله آخر نظافتچی آینه آسانسور را تمیز می‌کند.

نظافت و تمیزکاری حیاط و لابی ساختمان

یکی دیگر از مراحل نظافت ساختمان، نظافت لابی و حیاط می‌باشد. لابی ساختمان با توجه به اینکه محل تردد اهالی ساختمان و مهمان‌ها می‌باشد، باید به طور مرتب نظافت شود. همچنین با توجه به اینکه کثیفی حیاط جلوه‌ای زشت به ساختمان می‌دهد، بسیار مهم است که حداقل ماهی یکبار نظافتچی ماهر و باتجربه حیاط و باغچه را نظافت و زباله‌ها را جمع‌آوری کند.

نظافتچی آقا به منظور نظافت لابی و حیاط، به ترتیب زیر عمل می‌کند:

  1. نظافتچی آقا در مرحله اول محوطه لابی را جارو می‌کند، زباله‌ها را جمع‌آوری کرده و کف را تی می‌کشد.
  2. همچنین نظافتچی با استفاده از مواد شوینده مناسب، مبلمان لابی و پیشخوان را تمیز می‌کند.
  3. در مرحله بعد، نظافتچی زباله‌های حیاط را جمع کرده و در صورت نیاز باغچه را نظافت کرده و شاخ و برگ‌های اضافی را جمع آوری می‌کند.
  4. سپس نظافتچی کف حیاط را جارو می‌کند.
  5. در این مرحله، بسته به نظر اهالی ساختمان نظافتچی با استفاده از شلنگ کف حیاط را می‌شوید.
  6. در مرحله آخر، کارگر با استفاده از مواد مناسب درب حیاط و آیفون را تمیز می‌کند.

نظافت و تمیزکاری باشگاه ورزشی ساختمان

نظافت و تمیزکاری باشگاه ورزشی ساختمان

بسیاری از مجتمع‌های مسکونی جدید مجهز به باشگاه ورزشی برای ساکنین مجتمع می‌باشند. با توجه به اینکه باشگاه یکی از بهترین فضاها برای رشد باکتری‌ و ویروس‌ها می‌باشد، نظافت آن اهمیت ویژه‌ای دارد. نظافتچی به منظور نظافت سالن‌های ورزشی ساختمان به ترتیب زیر عمل می‌کند.

  1. نظافتچی در مرحله اول زباله‌ها را جمع‌آوری کرده و کف را جارو می‌کند.
  2. در این مرحله نظافتچی کف را تی می‌کشد و سطوح را گردگیری می‌کند.
  3. سپس نظافتچی کلیه تجهیزات باشگاه، صندلی‌ها و سطوح را ضدعفونی می‌کند.

نظافت و تمیزکاری سالن اجتماعات ساختمان

اکثر مجتمع‌های مسکونی جدید دارای سالن اجتماعات می‌باشند و با توجه به اینکه افراد بسیاری در این فضا در رفت و آمد هستند، نظافت آن اهمیت ویژه‌ای دارد. نظافتچی آقا به منظور نظافت سالن اجتماعات، به ترتیب زیر عمل می‌کند:

  1. نظافتچی در مرحله اول زباله‌ها را جمع‌آوری کرده و کف را جارو می‌کند.
  2. در این مرحله نظافتچی کف را تی می‌کشد و صندلی‌ها را با استفاده از مواد مناسب تمیز می‌کند.
  3. در مرحله آخر نظافتچی سطوح، دسته‌های صندلی، دستگیره‌ها و… را ضدعفونی می‌کند.

هزینه نظافت ساختمان و تمیزکاری راه پله چقدر هست؟

هزینه انواع سرویس‌ها بسته به تعداد طبقات، نوع سرویس و تعداد کارگران درخواستی شما دارد. در صورت تمایل به دریافت هرگونه سرویس خدماتی برای منزل، دفتر کار، راه پله، پارکینگ، لابی و حیاط لطفا با همکاران ما در تماس باشید تا هزینه دقیق پس از کسب اطلاعات از شما برآورد شود.

نحوه ثبت سفارش خدمات نظافت و تمیزکاری راه‌پله و مشاعات ساختمان نگین


به منظور ثبت سفارش، می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان نگین پس از دریافت اطلاعات شما، نظافتچی آماده‌ به کار را به شما معرفی کرده و در صورت تایید شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نظافتچی به محل مورد نظر اعزام خواهد شد. اطلاعات مورد نیاز به هنگام ثبت سفارش نظافت راه پله و مشاعات ساختمان عبارتند از:

  • نام و نام خانوادگی
  • تلفن تماس
  • تعداد طبقات؟ متراژ پارکینگ و حیاط؟
  • نیروی نظافتی خانم یا آقا
  • خدمات مورد نیاز کدامند؟ (نظافت کلی، دیوارشویی، شستن شیشه‌‌ها، نظافت حیاط و …)

برای نظافت راه پله و مشاعات ساختمان، نظافتچی آقا بهتر است یا نظافتچی خانم؟


برای نظافت راه پله و مشاعات ساختمان، نظافتچی آقا بهتر است یا نظافتچی خانم؟

به منظور نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات ساختمان معمولا نظافتچی آقا گزینه بهتری است؛ چرا که نظافت ساختمان اغلب شامل شستشوی کف و شیشه می‌باشد. این درحالی است که اغلب خانم‌های خانه‌دار برای نظافت منزل(آشپزخانه، سرویس بهداشتی و مرتب کردن کمدها)، ترجیح می‌دهند از نظافتچی خانم کمک بگیرند. نظافتچیان خانم معمولا دقت بیشتری در امر نظافت دارند و برای تمیزکاری‌های دقیق و با حساسیت بالا مناسب می‌باشند.

نظافت راه پله و مشاعات ساختمان در دوران کرونا


با توجه به همه‌گیری کرونا و شیوع ویروس کووید 19 در دو سال اخیر، نظافت راه پله و مشاعات ساختمان بیش از پیش اهمیت دارد. نظافتچیان نگین طبق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده عمل می‌کنند و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری کلیه سطوح را ضدعفونی می‌کنند. برخی از اقداماتی که نیروهای خدماتی نگین به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس انجام می‌دهند، عبارتند از:

  • ضدعفونی کردن دستگیره‌ دربهای ورودی، کلیدها، صفحه کلید آسانسور و نرده‌ها
  • شستشوی پله‌ها و پاگردها
  • ضدعفونی کردن لابی، سالن اجتماعات و سطوح در دسترس

نظافت راه‌پله و مشاعات ساختمان هرچند وقت یکبار باید انجام شود؟


نظافت راه‌پله و مشاعات ساختمان هرچند وقت یکبار باید انجام شود؟

نظافت راه‌پله و سایر مشاعات ساختمان همچون پارکینگ، آسانسور و… با توجه به مساحت ساختمان، تعداد واحدهای مسکونی و میزان رفت و آمد افراد متفاوت می‌باشد. با توجه به این موارد و نظر ساکنین می‌توان به صورت هفتگی، ماهی یکبار و یا دوماهی یکبار برای نظافت ساختمان اقدام کرد.

مناطق تحت پوشش خدمات نظافتی نگین در تهران


نیروهای خدماتی نگین در کلیه مناطق تهران آماده خدمات‌رسانی می‌باشند. بنابراین درصورتی‌که می‌خواهید برای استخدام نظافتچی راه پله و مشاعات ساختمان آماده به کار در شرق تهران، شمال تهران، جنوب تهران و غرب تهران اقدام کنید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید قیمت‌ نظافت مشاعات ساختمان و تعرفه‌ها در تمامی مناطق تهران یکسان است. البته برای مناطقی که به ایستگاه اتوبوس تندرو و مترو دسترسی آسان ندارند همچون دارآباد و درکه، مبلغی بابت هزینه کرایه ماشین(معمولا بین 20 تا 50 هزار تومان) از مشتری دریافت می‌شود.

نگین سرویس در منطقه 22 و دریاچه ی چیتگر

پس از احداث دریاچه‌ی زیبای چیتگر، گسترش شهرک سازی‌ها در منطقه 22 تهران و بنا شدن بازار بزرگ ایرانیان (ایران مال)، این منطقه تبدیل به یکی از محبوب ترین مناطق تهران شده است. از این رو نگین سرویس آماده است تا نیاز مجتمع‌های مسکونی و تجاری به سرویس‌های نظافت ساختمان از جمله نظافت راه پله‌ها، لابی، پارکینگ، مشاعات و حیاط را مرتفع سازد.

نیروهای نگین سرویس مستقر در منطقه 22 تهران آماده هستند تا پس از ثبت سفارش به سرعت در محل حاضر شده و با هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر مناطق تهران خدمات نظافتی مورد نیاز را ارائه دهند.

موسسه نگین سرویس همواره تلاش داشته تا رضایت همراهان گرامی خود را برآورده سازد. بدین جهت درصورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده تا 30 دقیقه الی 1 ساعت پس از حضور همکاران ما در محل، میتوانید تقاضای عودت وجه بفرمایید.

پرسش‌های متداول


آیا نظافتچی منزل، راهرو را هم تمیز می‌کند؟

نظافتچی منزل فقط نظافت داخل واحد مسکونی را برعهده دارد. نظافت راه پله، پارکینگ و … جدای از نظافت واحد مسکونی می‌باشد و باید به صورت جداگانه برای دریافت خدمات نظافتی از شرکت‌های خدماتی اقدام کنید.

نظافت راه پله و مشاعات ساختمان چقدر طول می‌کشد؟

زمان مورد نیاز برای نظافت مشاعات ساختمان، راه پله، پارکینگ و … بسته به متراژ ساختمان، تعداد واحدها و خدمات مورد نیاز مشتری متفاوت می‌باشد. این خدمات از چند ساعت تا چند روز ممکن است طول بکشد.

آیا برای نظافت راه پله ساختمان می‌توانم تخفیف بگیرم؟

بله، درصورتی که برای ثبت سفارش نظافت مشاعات ساختمان، راه پله، پارکینگ و… به صورت دوره‌ای و منظم اقدام کنید، 5 درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

چگونه می‎‌توانم به نظافتچیان شرکت خدماتی برای نظافت ساختمان اعتماد کنم؟

نیروهای خدماتی نگین از میان افراد شایسته و قابل اعتماد انتخاب می‌شوند. همچنین این افراد با شرکت قرارداد کاری دارند و نزد شرکت ضمانت حسن انجام کار دارند.

آیا هزینه رفت و آمد نظافتچی بر عهده مشتری است؟

خیر، قیمت نظافت منزل در کلیه مناطق تهران یکسان می‌باشد و هزینه‌ای بابت رفت و آمد دریافت نمی‌شود. البته در صورتیکه محل ساختمان شما به مترو و ایستگاه بی آر تی، دسترسی آسان نداشته باشد، باید هزینه‌ای بابت تاکسی بپردازید.

چگونه میتوانم برای انتخاب بهترین نظافتچی ساختمان اقدام کنم؟

در سایت نگین کاربران میزان رضایت‌مندی از خدمات ارائه شده را در قالب امتیازدهی به نظافتچی خانم یا آقا اعلام می‌کنند. مشتری می‌تواند با مراجعه به سایت، بر اساس امتیازها و میزان رضایت‌مندی بهترین نظافتچی را برای نظافت ساختمان انتخاب کند.

چگونه می‌توانم برای استخدام نظافتچی ساختمان از موسسه نگین اقدام کنم؟

به منظور ثبت سفارش می‌توانید با شرکت تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان نگین بعد از دریافت اطلاعات شما، نظافتچی را به شما معرفی کرده و پس از تایید شما، نظافتچی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام خواهد شد.

آیا در روزهای تعطیل می‌توانیم از خدمات نظافت ساختمان استفاده کنیم؟

بله، در صورت انجام هماهنگی از قبل، در روزهای تعطیل هم امکان دریافت خدمات نظافت راه پله و مشاعات ساختمان وجود دارد.

انواع خدمات نظافت ساختمان شرکت نگین سرویس کدامند؟

خدمات نگین سرویس شامل تمیزکاری و نظافت راه پله، مشاعات ساختمان مثل پارکینگ، لابی، باشگاه ورزشی، حیاط، سالن اجتماعات و در صورت نیاز پشت بام مجتمع می‌باشد.

آیا مواد شوینده مورد نیاز برای نظافت ساختمان توسط شرکت خدماتی ارائه می‌شود؟

خیر، مواد شوینده و وسایل مورد نیاز برای نظافت مشاعات ساختمان باید توسط مشتری تهیه شود. در موارد که مشتری نتواند خودش تهیه کند، نظافتچی برای خرید این مواد و وسایل اقدام کرده و مشتری باید هزینه‌اش را به ایشان پرداخت کند.

امین ترابی
مدیر شرکت فکرکده
Read More
با تشکر از تیم نگین سرویس، من در خصوص نظافت منزل و شرکت به تیم نگین سرویس اعتماد کردم و خانم دهقان در این کار عالی بودند. بسیار از نظافت ایشان لذت بردم.
محدثه اسماعیلی
روان شاس
Read More
سلام. خانم ناصری بابت همکاری شما در خصوص نظافت منزلم واقعا ممنونم. نیروی شما خانم دهقان بسیار مسئولیت پذیر و تمیز بودند. موفق باشید.
علی علیپور
مهندس عمران
Read More
با تشکر از شرکت خدماتی نگین. بابت همکاری آقای دهقان درباره تمیزکاری منزل بسیار ممنونم. ایشان در کارشان خیلی خوب هستند.
محمد نوری
Read More
بابت همکاران تان واقعا تشکر می کنم. مسئولیت پذیر، منظم و بسیار با کیفیت. در کل همه چیز عالی بود. با تشکر از نگین سرویس
ابراهیم صانعی
Read More
همسرم در ابتدا با نظافت از بیرون مخالف بود اما با اصرار من و نیروهای نگین سرویس نظرش کاملا تغییر کردو اکنون با کمک آقای زمانی چالش نظافت منزل ما به پایان رسیده است.
Previous
Next
تماس با ما