نظافت منزل با بخارشوی: تمیز کردن تمام قسمت های خانه

استفاده از بخارشو برای تمیز کردن بسیاری از سطوح مناسب است، زیرا در این روش از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود. سطوحی که می‌توان به راحتی آن‌ها را با بخارشو تمیز کرد، عبارتند از کانتر، وسایل آشپزخانه و حمام، برخی از انواع کفپوش‌ها و همچنین سطوح غیر قابل نفوذ دیگر.

اگر به درستی از بخارشوی استفاده شود؛ می‌توان ۹۹.۹۹٪ میکروب‌ها و باکتری‌ها را با استفاده از آن از بین برد. به طور کلی استفاده از بخارشو یک روش سالم، ایمن، موثر و سازگار با محیط زیست؛ برای تمیز کردن خانه است.

با این وجود، بخارشوها برای تمامی سطوح منزل مناسب نیستند و نیاز است تا فردی با تجربه از آن استفاده کند تا به لوازم شما آسیب نرسد. به علاوه بخارشوهای خانگی به اندازه بخارشوهای صنعتی قدرتمند نیستند و قابلیت‌های محدودی دارند. بخارشوی صنعتی نیاز به اپراتور با تجربه دارد، زیرا شما ممکن است پوست خود را با بخار بسوزانید یا لوازم را خراب نمایید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بار برای یک نظافت بی دردسر و آسان، از سرویس نظافت منزل با بخارشوی استفاده کنید. در این مقاله ما تمامی استفاده‌های بخارشو را بررسی خواهیم کرد.

خدمات نظافت منزل با بخارشوی توسط نگین سرویس

خدمات نظافت منزل با بخارشوی

تمامی قسمت‌های منزل با بخارشوی قابل شستشو هستند و برای یک نظافت و ضدعفونی سریع ما نظافت منزل با بخارشوی را به شما توصیه می‌کنیم، خدمات ما شامل نظافت تمامی بخش‌های منزل از آشپزخانه و سالن پذیرایی تا اتاق خواب‌ها و سرویس‌های بهداشتی می‌باشد که همگی با بخارشوی قابل شستشو هستند. همچنین اگر برای نظافت دفاتر کار، ادارات، مدارس و سالن‌ها نیاز به خدمات بخارشویی دارید، می‌توانید از سرویس‌های ما استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ما می‌توانید با شماره تلفن‌ها و واتساپ ما در ارتباط باشید. در ادامه می‌توانید جزئیات خدمات نظافت منزل با بخاشوی ما را مطالعه بفرمایید.

نظافت موزاییک، سرامیک و کفپوش با بخارشو

تمیز کردن درز بین کاشی‌ها و سرامیک‌ها معمولاً چالش برانگیز است و شما برای این کار به یک برس و مقداری ماده شوینده نیاز دارید. درز بین کاشی‌‌ها و سرامیک‌ها معمولاً به دلیل آلودگی‌های محیط، چربی‌های غذا‌های پخته شده در آشپزخانه و رشد کپک‌ها در حمام، آلوده می‌شوند. از آنجایی که تمیز کردن این نواحی برای شما دشوار است، ما می‌توانیم این کار را برایتان انجام دهیم.

بخارشوی‌های شرکت ما دارای یک پارچه مخصوص هستند که به کمک آن می‌توان به راحتی سطوح را تمیز کرد. با استفاده از این بخارشوی‌ها می‌توان به سادگی کاشی‌ها را تمیز کرد. اما اگر منزل شما دارای نوع خاصی از کاشی است که به احتیاط بیشتر در حین تمیز کردن نیاز دارد، به ما اطلاع دهید که از استفاده از بخارشوی صرف نظر کنیم یا اینکه از بخار با درجه ضعیف استفاده کنیم.

به طور کلی پارکت و لمینیت از کاشی‌ها آسیب پذیرتر هستند. البته بدون هیچ مشکلی می‌توان برای تمیز کردن پارکت و لمینیت از بخارشوی استفاده کرد، اما بهتر است جوانب احتیاط رعایت شوند. در این صورت باید از کمترین فشار بخار و سری پارچه‌ای بخارشوی استفاده کرد. با استفاده از درجه ضعیف بخار، از آسیب رسیدن به کفپوش‌ها جلوگیری می‌شود.

لازم به ذکر است که اگر بعد از بخارشویی همچنان کف نمدار باشد آن را با تی میکروفایبر کاملاً خشک خواهیم کرد.

اگر کفپوش یا پارکت شما جنس خاصی دارد که امکان استفاده از بخارشوی را ندارید، حتماً از قبل این مورد را به ما اطلاع دهید. بعضی از کفپوش‌ها ممکن است در اثر بخار از جا کنده شوند، یا آسیب ببینند.

نظافت اجاق گاز با بخارشو

نظافت اجاق گاز با بخارشو

ما می‌توانید مواد غذایی ریخته شده روی اجاق گاز را با بخارشوی تمیز کنیم. ابتدا ما با استفاده از سیم ظرفشویی، اسفنج و پارچه مرطوب، باقی مانده مواد غذایی را از روی اجاق گاز پاک می‌کنیم. در مرحله بعد با استفاده از بخارشوی تمام لکه‌های باقی مانده را از بین می‌بریم. در آخر هم رطوبت به جا مانده با استفاده از پارچه یا دستمال کاغذی خشک می‌شود.

نظافتچیان ما، می‌توانند داخل فر را نیز تمیز کنند، زیرا این کار یکی از سخت‌ترین کار‌هاست. پختن غذا می‌تواند تا حدی دشوار باشد که دیگر فرصتی برای تمیز کردن فر باقی نماند. همچنین ما شیشه فر شما را نیز تمیز خواهیم کرد. کارگران ما شیشه فر را جدا کرده و آن را به درستی تمیز می‌کنند. نظافتچیان خانم اجاق گاز را جا به جا می‌کنند و چرک و کثیفی‌هایی که پشت آن جمع شده را تمیز می‌کنند. مزیت استفاده از بخارشوی این است که، از هیچ گونه ماده شوینده شیمیایی استفاده نمی‌کند.

نظافت یخچال با بخارشوی

تمیز کردن یخچال و فریزر به طور مرتب باعث می‌شود تا در یخچال بوی طراوت و تازگی بپیچد. تمیز کردن یخچال با بخارشوی بسیار راحت است. مخصوصاً تمیز کردن درز‌ها و شکاف‌های یخچال که با شوینده‌های معمولی ممکن نیست، با استفاده از بخارشوی ساده است. همچنین بخار باعث ضدعفونی کردن محیط هم می‌شود و طراوت ایجاد می‌کند.

شما نمی‌توانید تصور کنید که چه میکروب‌هایی ممکن است در آب سرد کن یخچال جمع شده باشند. ما از بخارشوی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن همه چیز در یخچال شما استفاده می‌کنیم.

تمیز کردن سطل زباله

سطل زباله می‌تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع در خانه شود، زیرا ممکن است زباله‌ها بدون اینکه شما متوجه شوید در داخل سطل زباله باقی بمانند. ما از بخارشوی برای تمیز کردن سریع سطل‌های زباله استفاده می‌کنیم. گرما و بخاری که بخارشوی ایجاد می‌کند؛ تمام آلودگی‌ها را ذوب می‌کند و می‌توان آن را به راحتی پاک کرد. همچنین می‌توان مقداری ماده ضدعفونی کننده به بخارشوی اضافه کرد تا سطل زباله کاملاً تمیز شود.

تمیز کردن سینک ظرفشویی و شیرآلات

تمیز کردن سینک ظرفشویی و شیرآلات

سینک ظرفشویی و شیرآلات می‌توانند جز کثیف‌ترین نقاط خانه باشند. ما تمام آلودگی‌ها و کثیفی‌های سینک ظرفشویی و شیرآلات را با استفاده از بخارشوی و برس‌های آن پاک می‌کنیم.

تمیز کردن لوله‌ها باعث می‌شود تا از گرفتگی لوله جلوگیری شود. بنابراین اگر لوله‌های خانه شما گرفتگی دارد یا اینکه بدبو شده است، می‌توانید با استفاده از بخارشوی و ماده ضدعفونی کننده، آن‌ها را تمیز کنید. پاک کردن لکه‌های آب از روی شیرآلات ممکن است دشوار باشد. برای پاک کردن لکه‌های آب می‌توان علاوه بر بخار از سرکه نیز استفاده کنید.

تمیز کردن پیشخوان و کابینت‌ها با بخارشوی

کانتر آشپزخانه یکی از پرکاربردترین سطوح در خانه است. به همین دلیل معمولاً کانتر سطح آلوده‌ای است. حتی با وجود تمیز کردن مکرر نیز ممکن است کانتر همچنان آلوده باشد. استفاده از بخارشوی با سری پارچه‌ای یک راه ساده برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن کانتر است.

ابتدا تمام لکه‌ها را پاک می‌کنیم و سپس از بخارشوی برای تمیز و ضدعفونی کردن کانتر استفاده می‌کنیم. ما همچنین با استفاده از سری‌های مختلف بخارشوی، تمام درز و شکاف‌ها را نیز تمیز می‌کنیم. در آخر هم از یک پارچه تمیز برای خشک کردن کانتر استفاده می‌کنیم.

اگر سنگ پیشخوان آشپزخانه از نوع متخلخل است ممکن است نسبت به بخار و رطوبت حساس باشد، در این صورت ما از بخارشوی برای نظافت آن استفاده نخواهیم کرد، زیرا ممکن است باعث ایجاد ترک شود.

نظافت ماشین ظرفشویی با بخارشوی

با گذشت زمان، به دلیل تجمع مواد غذایی کارایی ماشین‌های ظرفشویی کاهش می‌یابد. استفاده از بخارشوی یک روش عالی برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی و از بین بردن باقی مانده‌های مواد غذایی در درز و شکاف‌های آن است. به سادگی با استفاده از بخارشوی می‌توان تمام زباله‌ها را از فیلتر‌های بخارشوی تمیز کرد. در ادامه می‌توان با استفاده از تغییر سری بخارشوی، مواد گیر کرده در بین لولا و گوشه‌های درب ماشین ظرفشویی را تمیز کرد. سپس آب اضافی را با پارچه یا دستمال کاغذی پاک می‌کنیم.

نظافت میز جلومبلی، میز عسلی و میز ناهارخوری

نظافت میز جلومبلی، میز عسلی و میز ناهارخوری

میز‌ها نیز درست مانند کانتر آشپزخانه، می‌توانن جز آلوده ترین نقاط خانه باشند. استفاده از بخارشوی می‌تواند یک راه عالی برای تمیز کردن میزها باشد. تمام میزها را می‌توان با استفاده از بخارشوی تمیز کرد. اگر لکه‌های روی میز سخت هستند، می‌توانیم علاوه بر بخار از سرکه هم استفاده کنیم.

اگر میزهایتان از چوب طبیعی (روستیک) ساخته شده‌اند، بخارشوی مناسب نظافت آنها نمی‌باشد و ممکن است به بافت چوب آنها آسیب برساند.

نظافت مبل و صندلی با بخارشوی

با استفاده از بخارشوی می‌توان مبل‌ها را نیز تمیز کرد و بوی بدن آن‌ها را از بین برد. بخارشوی‌ها می‌توانند روشی عالی برای تمیز کردن مبلمان روکش‌دار باشند، زیرا مبلمان را خیس نمی‌کنند. استفاده از یک بخارشوی خشک، مبل را خوشبو و ضدعفونی می‌کند. با این کار کثیفی‌ها از بین می‌روند و رنگ مبل زیباتر می‌شود. بخارشوی‌ها برای از بین بردن لکه مواد غذایی خشک شده، اثر انگشت و لکه‌های کثیف روی صندلی و مبل واقعاً عالی هستند. اصلاً جای نگرانی نیست، چون ما مراقب هستیم که چوب صندلی‌های شما آسیب نبیند.

برای بخارشویی مبل باید از قبل این مورد را از سازنده یا محلی که مبلمان خود را از آنجا تهیه کرده‌اید سوال کنید، در صورتی که مبل شما امکان بخارشویی ندارد (مثل مبل های چرمی) حتماً ما را مطلع سازید.

پاک کردن پنجره‌ها، شیشه‌ها، درز پنجره‌ها و آینه با بخارشوی

پاک کردن پنجره ها

بخارشوی‌های صنعتی دارای یک سری مخصوص برای تمیز کردن شیشه هستند. با استفاده از سری مخصوص شیشه، می‌توان پنجره را به خوبی با استفاده از بخارشوی تمیز کرد. بعد از تمیز کردن پنجره با بخارشوی مقداری رطوبت روی شیشه باقی خواهد ماند، ما برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی شیشه، با استفاده از یک پارچه میکروفایبر، شیشه‌ها را خشک می‌کنیم.

درز‌ها و حاشیه پنجره‌ها نقاطی هستند که دسترسی به آن‌ها سخت است، اما باید حتماً تمیز شوند. با استفاده از بخارشوی‌های قدرتمند می‌توان تمام کثیفی‌ها را از درز و شکاف‌های پنجره پاک کرد. بخار می‌تواند تمام کثیفی‌ها را از گوشه و کنار پنجره خارج کند و در این صورت شما می‌توانید آلودگی‌ها را به سادگی پاک کنید. در حالت عادی تمیز کردن درز و شکاف‌های پنجره، حداقل ۱۰ دقیقه طول می‌کشد، در صورتی که این کار با استفاده از بخارشوی فقط دو دقیقه طول می‌کشد.

یکی دیگر از کاربرد‌های بخارشوی، تمیز کردن درب‌ها و شیشه‌های کشویی است. این نوع درب‌ها را نیز دقیقاً مشابه درز‌های پنجره، می‌توان تمیز کرد. بخار در کمترین زمان ممکن، تمام کثیفی‌ها را از روی درب شیشه‌ای کشویی پاک می‌کند.

همچنین می‌توانیم با همین روش آینه‌ها را نیز نظافت کنیم. اگر بعد از بخارشویی آینه‌ها، قطرات و لکه‌های آب بر روی آنها باقی ماند، از دستمال میکروفایبر برای خشک کردن آن استفاده می‌کنیم.

نظافت فرش و موکت با بخارشوی

برخلاف تصور عموم، استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن فرش بسیار مناسب است. به جای پاشیدن بخار به پایین و به سمت زیر فرش، ما بخارشوی را با زاویه‌ای خاص به سمت بالا می‌چرخانیم تا علاوه بر اینکه بخار به روی فرش بپاشد، خاک‌های داخل فرش بر روی پارچه‌ای که در سمت دیگر فرش قرار داده‌ایم، جمع شود.

برای تمیز کردن موکت از بخار کم فشار استفاده می‌کنیم تا کثیفی‌ها و لکه‌ها را از آن پاک کنیم. نگران نباشید ما مواظب هستیم که به فرش یا موکت آسیبی وارد نشود.

برای نظافت فرش‌های دستباف با بخارشوی، ممکن است حرارت و بخار باعث آسیب به رنگ فرش ها شوند، لذا توصیه می‌شود برای نظافت فرش‌هایتان تا حد امکان از سرویس قالیشویی نگین استفاده نمایید.

نظافت دیوار با بخارشوی

تمیز کردن دیوارها با بخارشوی یکی از بهترین کارهاست. دیوار‌ها به طور طبیعی کثیف می‌شوند و روی آن‌ها پر از اثر انگشت می‌شود، اما تمیز کردن دیوار‌ها با استفاده از بخارشوی، یک روش عالی است. این کار هیچ دردسری ندارد و به نظر می‌رسد که دیوار‌ها تازه رنگ شده‌اند.

لازم به ذکر است که تنها کاغذ دیواری‌های قابل شستشو و رنگ‌های روغنی قابل نظافت با بخارشوی هستند و در غیر این صورت ممکن است به دیوار شما آسیب برسد.

نظافت قرنیزها با بخارشوی

هنگامی که با استفاده از بخارشوی دیوار‌ها را تمیز می‌کنیم؛ می‌توانید با به کار بردن سری مربوطه، قرنیز‌ها را نیز تمیز کرد. در این صورت در امتداد تمیز کردن دیوار‌ها، قرنیز‌ها نیز تمیز می‌شوند. این کار بسیار ساده بوده و نیازی به تلاش اضافی ندارد.

تمیز کردن درها و دستگیره‌ها با بخارشوی

درست مانند دیوار‌ها، درب‌ها و دستگیره‌های آن‌ها نیز می‌توانند بسیار کثیف و آلوده باشند. از آنجایی که درب‌ها معمولا سفید هستند، بیشتر کثیفی را نشان می‌دهند. ما با استفاده از بخارشوی می‌توانیم با صرف کمترین زمان، درب‌ها را تمیز کنیم.

همچنین می‌توان کلید‌های برق و دستگیره‌های درب را نیز با این روش تمیز کرد. ما به سادگی با استفاده از بخارشوی، دستگیره‌های درب را در تمامی زوایا تمیز می‌کنیم. سپس با استفاده از یک دستمال میکروفایبر، رطوبت دستگیره‌ها را خشک می‌کنیم. اگر لکه‌های سخت و چسبناکی روی دستگیره‌ها وجود دارند، باید بخار را به مدت طولانی‌تری روی آن‌ها قرار داد.

اگر درهای منزل شما چوبی هستند و ممکن است که با بخارشوی آسیب ببینند، ما از روش‌های دیگری برای نظافت آنها استفاده خواهیم کرد.

نظافت پرده با بخارشوی

نظافت پرده با بخارشوی

نظافت پرده‌ها می‌تواند بسیار دشوار باشد. ما می‌توانیم از بخارشوی برای تمیز کردن و اتو کردن چروک‌های پرده استفاده کنیم. به این صورت که با حرکت دادن سری بخارشوی به طور عمودی در امتداد پرده، تمام چین و چروک‌ها را از بین می‌بریم.

برای نظافت پرده‌ای از جنس ابریشم و یا حریر بسیار نازک از روش بخارشویی استفاده نمی‌کنیم، زیرا به بافت پارچه آسیب خواهد رسید. برای نظافت پرده هایتان ما خدمات پرده شویی نگین سرویس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظافت تشک و خوشخواب با بخارشوی

شاید فکر کنید که تشک نیازی به تمیز کردن ندارد، اما باید بدانید که تشک‌ها دارای مقدار زیادی گرد و غبار و مواد حساسیت زا هستند. یکی از بهترین روش‌ها برای تمیز کردن تشک، استفاده از بخارشوی است، با این کار تمام میکروب‌ها، باکتری‌ها و گرد و غبار‌های تشک از بین می‌روند.

همچنین این کار می‌تواند مواد حساسیت زا را نیز از بین ببرد و آلرژی شما را بهبود ببخشد. برای این کار از سری پارچه‌ای بخارشوی استفاده می‌شود و سری بخارشوی به صورت ردیفی روی تشک کشیده می‌شود. اجازه دهید تشک کاملا خشک شود.

نظافت اتاق خواب با بخارشوی

تشک تنها قسمت اتاق خواب شما نیست که با بخارشوی نظافت می‌شود، بلکه ما از بخارشوی برای نظافت سطوح کمدها، میز آرایش، دراور و تمامی قسمت‌های اتاق استفاده می‌کنیم. ما از پایین ترین شدت بخار برای نظافت سرویس خواب و کمدها استفاده می‌کنیم بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن چوب آنها باشید.

در صورتی که می‌دانید ممکن است چوب کمدها و سرویس خواب شما در تماس با بخار خراب شود لطفاً قبل از بخارشویی ما را مطلع سازید.

نظافت و ضدعفونی کردن دستشویی با بخارشوی

نظافت و ضدعفونی کردن دستشویی با بخارشوی

دستشویی می‌تواند یکی از کثیف ترین مکان‌های خانه باشد. همه  درز و شکاف‌ها و نواحی دور از دسترس توالت با استفاده از بخارشوی به راحتی تمیز می‌شوند. برای نظافت سرویس بهداشتی ما بخار را روی لکه‌ها اسپری می‌کنیم و پس از آب شدن لکه‌ها، آن‌ها را پاک می‌کنیم. بدون نیاز به ماده شوینده و سابیدن لکه‌ها.

نظافت حمام با بخارشوی

درب‌های شیشه‌ای اطراف دوش را می‌توان به سادگی با بخارشوی تمیز کرد. مواد معدنی موجود در آب باعث می‌شود که آب روی شیشه، لکه ایجاد کند و زیبایی را از شیشه‌ها بگیرد. ما می‌توانیم با استفاده از بخارشوی و یک برس نرم تمام لکه‌های آب را از روی شیشه‌ها پاک کنیم.

سایر قسمت‌های دوش حمام نیز به راحتی با بخارشوی تمیز می‌شود. دیوارها و کف حمام نیز با آب و باقی مانده‌های صابون، لکه می‌شود. مواد پاک کننده شیمیایی وجود دارند که می‌توانند این لکه‌ها را پاک کنند؛ اما این مواد از خود گاز‌ها سمی تولید می‌کنند و برای سلامتی مضر هستند.

نظافت صندلی و مبلمان پاسیو و باربیکیو

مبلمان پاسیو را نیز می‌توان به راحتی با بخارشوی تمیز کرد. می‌توان با استفاده از بخارشوی تمام لکه‌های کوسن‌ها و مبلمان حصیری حیاط را تمیز کرد. تمیز کردن مبلمان فضای باز، معمولاً کار دشواری است؛ اما با بخارشوی به راحتی می‌توان مبلمان فضای باز را تمیز کرد.

تمیز کردن دستگاه گریل بیرون خانه نیز با بخارشوی کار ساده‌ای است. به سادگی می‌توان با استفاده از یک برس زبر و بخارشوی تمام توری‌ها و نرده‌های دستگاه گریل را تمیز کرد. با این کار هیچ آسیبی به دستگاه گریل وارد نمی‌شود. حرارت زیاد بخار باعث ذوب شدن تمام چربی شده و تمیز کردن لکه‌های مواد غذایی را آسان می‌کنند.

مزایای استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن منزل

مزایای استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن منزل

روش‌های نوین تمیزکاری، باعث شده تا کار تمیز کردن وسایل بسیار ساده‌تر و کارآمدتر باشد. یکی از ابزار‌های تمیزکاری نوین، بخارشوی است که ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث شده تا به ابزار محبوب خانواده‌ها و شرکت‌های خدمات بهداشتی تبدیل شود.

برای شما و محیط زیست ایمن تر است

در تمیزکاری با استفاده از بخارشوی، فقط از آب استفاده می‌شود در نتیجه نیازی به استفاده از شوینده‌های شیمیایی نیست. به همین دلیل است که بخارشوی یک وسیله ایمن برای خانواده‌ها و سازگار با محیط زیست است. با استفاده از بخارشوی مواد شیمیایی کمتری وارد فاضلاب می‌شود و در نتیجه بازیافت آب ساده‌تر خواهد بود. تمیز کردن با بخار، علاوه بر اینکه وسایل را کاملاً تمیز و ضدعفونی می‌کند، از ورود مواد آلاینده به محیط زیست هم جلوگیری می‌کند.

باکتری ، آلودگی و ویروس را از بین می‌برد

باکتری‌ها، ویروس و میکروب‌ها با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند، اما در همه جا وجود دارند. تمیزکاری با بخارشوی می‌تواند تمام میکروب‌ها را از بین ببرد و محیط را ضدعفونی کند. بخار داغ از تمام منافذ عبور می‌کند و تمام کثیفی‌ها، باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد. بخار حتی می‌تواند قوی‌ترین میکروب‌ها مانند E.Coli را از بین ببرد، زیرا بسیار داغ است.

آلرژن ها را از بین می‌برد

آلرژن‌های موجود در هوا یکی از محرک‌های اصلی آلرژی هستند. با تمیز کردن خانه با بخار، می‌توانید این آلرژن‌های میکروسکوپی را برای همیشه از بین ببرید. بخارشوی می‌تواند آلرژن‌ها را از روی تمام سطوح پاک کند.

منزلتان را نو می‌کند

بخارشوی با استفاده از بخار بسیار داغ، آلودگی‌ها را پاک می‌کند. بخار داغ به ضدعفونی کردن محیط و از بین بردن بو کمک می‌کند. تمیزکاری با بخارشوی حس طراوت در خانه شما ایجاد می‌کند. علاوه بر این، این نوع روش نظافت را می‌توان در مناطق مختلف خانه اعمال کرد. با استفاده از بخارشوی می‌توان تمام آلودگی‌ها را پاک کرد و ظاهری زیبا به خانه بخشید. بنابراین، اگر به دنبال یک روش تمیزکاری نوین با مزایای زیاد هستید، حتماً استفاده از بخارشوی را در نظر بگیرید.

هزینه نظافت منزل با بخارشویی

هزینه خدمات نظافت با بخار، بسته به اندازه محلی دارد که باید با بخار تمیز شود. همچنین شما می‌توانید فقط آشپزخانه و حمام را با بخارشوی تمیز کنید. هزینه‌ها به شرایط شما بستگی دارد.

بنابراین هزینه‌های نهایی بستگی به شرایط شما و نیز تعداد نظافتچیان دارد. برای کسب اطلاع از هزینه دقیق خدمات نظافت منزل با بخارشوی می‌توانید با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

هزینه نظافت منزل با بخارشوی در منطقه 22 و چیتگر

بعد از گسترش شهرک سازی‌ها در منطقه 22 و پیشرفت این منطقه به واسطه احداث مراکزی همچون ایران مال، مجتمع طوبی و بام لند و همچنین وجود دریاچه زیبای چیتگر، تعداد زیادی از همشهریان عزیز در این منطقه ساکن شدند. نیاز به نظافت منزل یکی از بخش‌های جدا نشدنی مجتمع های مسکونی بزرگ است و بخارشویی یک راه حل سریع و مناسب است. خبر خوش این است که نیروهای حاضر در محل نگین سرویس می‌توانند پس از ثبت درخواست شما به سرعت در محل حاضر شده و با هزینه‌ای مقرون به صرفه خدمات خود را ارائه دهند.

نتیجه گیری

بخارشوی‌ها برای تمیز کردن انواع سطوح موثر هستند. بخارشوی‌ها وسایلی مناسب برای تمیز کردن تمام سطوح هستند، زیرا از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کنند. سطوحی که می‌توان به راحتی آن‌ها را با بخارشو تمیز کرد، عبارتند از کانتر، وسایل آشپزخانه و حمام، برخی از انواع کفپوش‌ها و سایر سطوح. برای تمیز کردن خانه، شما به یک متخصص نیاز دارید تا به طور منظم خانه شما را با بخارشوی تمیز کند. امروزه تمیز کردن خانه با بخارشوی یکی از موثرترین راه‌هاست. بخارشوی از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کند و در خانه احساس طراوت ایجاد می‌کند. شرکت ما تمام خدمات تمیزکاری با بخار را ارائه می‌دهد تا خانه شما کاملاً تمیز شود. برای رزرو خدمات با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آیا می‌توان پنکه سقفی را نیز با بخارشوی تمیز نمود؟

بله ما با استفاده از سری های بلند تر بخارشوی، حتی نیاز به استفاده از نردبان نیز نخواهیم داشت (برای سقف های استاندار با ارتفاع 3 متر) و به راحتی پنکه سقفی و حتی دریچه‌های کولر را برای شما نظافت خواهیم نمود.

آیا بخارشوی‌های خشک سطوح را خیس می‌کنند؟

خیر، سطوح پس از تمیز کردن با بخار خشک کاملاً خشک می‌مانند. ممکن است در صورت استفاده از بخارشوی‌های قدیمی، سطوح خیس شوند، اما بخارشوی‌های جدید فقط از مقدار کمی آب استفاده می‌کنند. در نتیجه تمام آب صرف تمیز کردن لکه‌ها می‌شود و دیگر سطوح خیس نمی‌شوند.

آیا می‌توان اسباب بازی‌ها و عروسک‌های بچه‌ها را نیز با بخارشوی تمیز کرد؟

افرادی که بچه دارند؛ می‌دانند که اسباب بازی‌ها چقدر سریع کثیف می‌شوند. ما می‌توانیم به سادگی با استفاده از بخار اسباب بازی‌های کثیف را تمیز کنیم. ما تمام بخش‌های اسباب بازی‌ها را تمیز می‌کنیم و مراقب هستیم که بخار آب به اسباب بازی‌های برقی یا باتری دار صدمه نزند.

آیا امکان نظافت وسایل و تخت خواب حیوانات با بخارشوی وجود دارد؟

بله. حیوانات، قفس و تشک آنها بسیار زود کثیف می‌شوند و بسیار مهم است که این آلودگی به منزلتان انتقال نیابد. همچنین موهای حیوانات نیز با این روش راحت‌تر جمع آوری می‌شوند.

آیا امکان نظافت هود با بخارشوی وجود دارد؟

بله با استفاده از بخارشوی، هود و فیلتر آن را تمیز خواهیم کرد. بخار و گرما باعث از بین رفتن چربی از فیلتر هود شده و به سادگی آن را تمیز خواهد کرد. در صورتی که لکه‌ها مقاوم هستند، از مخلوط جوش شیرین و سرکه سفید استفاده خواهیم کرد تا لکه‌ها از بین رفته و سپس با بخارشوی تمام قسمت‌ها را تمیز خواهیم نمود.

آیا امکان استفاده از سرویس بخارشویی برای محل کار و دفاتر نیز هست؟

بله، در صورت نیاز به بخارشویی و نظافت دفاتر خود هماهنگی‌های لازم را با همکاران ما انجام دهید.

هر چند وقت یکبار باید خانه را با بخارشوی تمیز کنم؟

هر خانه متفاوت است و نیازهای هر خانواده متفاوت است. خانواده‌های کوچک که حیوان خانگی ندارند ممکن است به سالی یک بار تمیز کردن فرش با بخارشوی نیاز داشته باشند.

آیا تمیز کردن با بخار بهتر از تمیز کردن معمولی است؟

آزمایشات نشان داده که تمیز کردن سطوح به بخار ساده‌تر است و می‌توان با استفاده از آن تمام سطوح و درز و شکاف‌ها را تمیز کرد و همچنین باعث ضدعفونی شدن سطوح هم می‌شود.

کثیفی در تماس با بخار چه می‌شوند؟

کثیفی‌ها هیچ جا نمی‌روند. گرما باعث می‌شود که پیوند‌های بین مولکول‌های چربی و سایر مواد بشکنند و شما بتوانید ساده‌تر آن‌ها را تمیز کنید. برخی از بخارشوها دارای ضمائم پاک کننده هستند که لکه‌ها را در محل تمیز می کند.

امین ترابی
مدیر شرکت فکرکده
Read More
با تشکر از تیم نگین سرویس، من در خصوص نظافت منزل و شرکت به تیم نگین سرویس اعتماد کردم و خانم دهقان در این کار عالی بودند. بسیار از نظافت ایشان لذت بردم.
محدثه اسماعیلی
روان شاس
Read More
سلام. خانم ناصری بابت همکاری شما در خصوص نظافت منزلم واقعا ممنونم. نیروی شما خانم دهقان بسیار مسئولیت پذیر و تمیز بودند. موفق باشید.
علی علیپور
مهندس عمران
Read More
با تشکر از شرکت خدماتی نگین. بابت همکاری آقای دهقان درباره تمیزکاری منزل بسیار ممنونم. ایشان در کارشان خیلی خوب هستند.
محمد نوری
Read More
بابت همکاران تان واقعا تشکر می کنم. مسئولیت پذیر، منظم و بسیار با کیفیت. در کل همه چیز عالی بود. با تشکر از نگین سرویس
ابراهیم صانعی
Read More
همسرم در ابتدا با نظافت از بیرون مخالف بود اما با اصرار من و نیروهای نگین سرویس نظرش کاملا تغییر کردو اکنون با کمک آقای زمانی چالش نظافت منزل ما به پایان رسیده است.
Previous
Next
تماس با ما